Cumu vene u saccu di carta?

Ci hè un zitellu chjamatu Charles Stillwell in America.

A famiglia di Stillwell era assai povera, è a so mamma hà fattu un travagliu di consegna in casa, riempiendu parechji sacchetti à ghjornu.

Un ghjornu, Stillwell era fora di a scola, è in a strada di casa, hà vistu a so mamma chì luttava per marchjà cù qualcosa, è à u stessu tempu hà trovu una parte strana, vale à dì, paragunata à a cosa chì deve esse consegnata, a borsa di coghju cù e cose parevanu più pesanti.

Stillwell l'hà guardatu è pinsò: "Cumu possu fà u saccu di a mo mamma più ligera?"Cum'è cusì, Stillwell hà pensatu à a so mamma è hà piegatu un saccu da un pezzu di carta dura - un quadratu.U "Paper Pack" hè finitu.Mette un manicu nantu à un saccu di carta ùn hè micca solu assai più liggeru chì un saccu di pelle, ma ancu più còmuda.

Stillwell hà pigliatu u saccu di carta chì hà fattu è corse versu a so mamma, "Mamma!Avà aduprate sta carta per imballà e cose è consegnala à a vostra porta!Videndu u saccu di carta magicu consegnatu da u so figliolu, a so mamma ùn pudìa impedisce di ridere Bocca, lacrime in l'ochji, u mutivu hè: chì u figliolu pò vene cù l'idea di fà un saccu di carta, pensendu à cumu riduce a carica di a mamma, ancu un pocu, è chì a mamma si move, ringraziu u figliolu per u so preziosu amore per a so mamma.

Eccu cumu i sacchetti di carta di shopping chì avemu avà largamente utilizatu.

È ciò chì pruduciamu hè solu una piccula parte di i sacchetti di carta, i manici.Ancu s'ellu hè una piccula parte, ma importa.Un bon manicu farà chì i sacchetti di carta sacchetti di più di moda, più forte è più bella.
In particulare u nostru cordone di carta di maglia, a cinta di carta piatta maglia, manicu di saccu di carta torciata, ecc, sò assai populari è utili in u mercatu.
 


Tempu di Postu: Set-09-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube