Perchè aduprà corde di carta invece di corde in PP?Per via di u so tassu di degradazione stupente

Avà parechji paesi anu emessu pruibizioni di plastica cum'è Corea di u Sud, Inghilterra, Francia, Cile, ecc. I sacchetti di plastica sò pruibiti, cumpresi i cordi di PP o Nylon chì sò usati per esse manichi di sacchetti di carta.Cusì i sacchetti di carta è i cordi di carta sò diventati sempre più populari è parechje marche è cumpagnie utilizanu sacchetti di carta per dimustrà a so idea di prutezzione di a Terra.Perchè a carta diventa sempre più populari?Hè per via di u so tassu di degradazione stupente.

A carta pò esse completamente degradata in 2 settimane.A velocità di degradazione di a carta hè stupente è hè u rè di tutte e fibre naturali.E i nostri novi cordi di carta è nastri, cum'è cordi di carta maglia, nastri di carta maglia, cinta di carta è cusì chì producimu sò fatti in carta chì pesa solu circa 22 grammi per metru quadru.Hè stabile, suave è forte.

In un mondu erodutu da i plastichi, l'usu di prudutti di carta cum'è cordi di carta pò prevene più contaminazione.We Dongguan Youheng Packing Products Co., Ltd hè una impresa cun grande sensu di rispunsabilità suciale.Facemu un impegnu solenni per a prutezzione di l'ambiente è u sviluppu durevule in u prucessu di produzzione è tuttu u sistema di supply Chain.

Tempu di degradazione naturale di a basura cumuni

A rata di degradazione di i rifiuti di carta hè in cima à a lista2-6 settimane: asciugamani di carta, sacchetti di carta, ghjurnali, biglietti di trenu, filatu di carta, etc.

Circa 2 mesi: cartone, etc.

Circa 6 mesi: vestiti di cuttuni, etc.

Circa 1 annu: robba di lana, etc.

Circa 2 anni: buccia d'arancia, compensato, mozziconi di sigaretta, etc.

Circa 40 anni: prudutti di nylon, etc.

Circa 50 anni: prudutti di gomma, prudutti di pelle, lattine, etc.

Circa 500 anni: buttigli di plastica, etc.

1 milione d'anni: prudutti di vetru, etc.


Tempu di Postu: Nov-03-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube