U prezzu di u mercatu glubale di a polpa hà righjuntu un novu altu è trè fattori degne d'attenzione in a seconda mità di l'annu 2022

I prezzi di u mercatu di a polpa anu righjuntu i massimi record uni pochi ghjorni fà, cù i principali attori annunziendu novi aumenti di prezzu quasi ogni settimana.Fighjendu in daretu à cumu u mercatu hè ghjuntu à induve hè oghje, questi trè mutori di prezzu di a polpa necessitanu una attenzione speciale - tempi di inattività imprevisu, ritardi di prughjettu è sfide di spedizione.

Tempo di inattività imprevisu

Prima, u downtime imprevisu hè assai correlatu cù i prezzi di a polpa è hè un fattore chì i participanti di u mercatu anu da esse cunuscenza.I tempi di inattività imprevisuati includenu avvenimenti chì forzanu i mulini di pasta à chjude temporaneamente.Questu include grevi, fallimenti meccanichi, incendi, inundazioni o siccità chì affettanu a capacità di un mulinu di pasta per ghjunghje u so potenziale.Ùn include nunda di pre-pianificatu, cum'è u downtime di mantenimentu annuale.

I tempi di inattività imprevisu anu cuminciatu à riaccelerà in a seconda mità di u 2021, coincidendu cù l'ultimu aumentu di i prezzi di a polpa.Questu ùn hè micca necessariamente sorprendente, postu chì i tempi di inattività imprevisu anu dimustratu esse un putente scossa di u latu di l'offerta chì hà guidatu i mercati in u passatu.U primu trimestre di u 2022 hà vistu un numeru record di chjusi imprevisi in u mercatu, chì di sicuru hà aggravatu solu a situazione di furnimentu di polpa in u mercatu globale.

Mentre chì u ritmu di stu downtime hè rallintatu da i livelli vistu prima di questu annu, sò emersi novi avvenimenti di downtime imprevisu chì continuanu à impactà u mercatu in u terzu trimestre di u 2022.

ritardi di prughjettu

U sicondu fattore di preoccupazione hè i ritardi di u prugettu.U più grande sfida cù i ritardi di u prughjettu hè chì cumpensà l'aspettattivi di u mercatu di quandu u novu supplyu puderia entra in u mercatu, chì à u turnu puderia purtà à a volatilità in i prezzi di a polpa.In l'ultimi 18 mesi, dui grandi prughjetti di espansione di capacità di a polpa anu scontru ritardi.

I ritardi sò largamente ligati à a pandemia, sia per via di una carenza di travagliu direttamente ligata à a malatia, sia per complicazioni di visa per i travagliadori altamente qualificati è ritardi in a consegna di l'equipaggiu criticu.

I costi di trasportu è i colli di bottiglia

Un terzu fattore chì cuntribuisce à l'ambienti di prezzu record hè i costi di trasportu è i colli di bottiglia.Mentre chì l'industria pò esse un pocu stancu di sente nantu à i colli di bottiglia di a catena di fornitura, a verità hè chì i prublemi di a catena di fornitura ghjucanu un rolu enormu in u mercatu di a polpa.

In più di questu, i ritardi di navi è a congestion portuali aggravanu ancu u flussu di polpa in u mercatu glubale, purtendu in fine à un fornimentu più bassu è inventarii più bassi per i cumpratori, creendu una urgenza per ottene più polpa.

Hè da nutà chì a consegna di carta finita è cartone impurtata da l'Europa è i Stati Uniti hè stata affettata, chì hà aumentatu a dumanda di i so cartuli domestici, chì à u turnu hà spintu a dumanda di polpa.

U colapsu di a dumanda hè sicuramente una preoccupazione per u mercatu di a polpa.Micca solu i prezzi elevati di carta è cartone agiscenu cum'è un deterrent à a crescita di a dumanda, ma ci saranu ancu preoccupazioni nantu à cumu l'inflazione affettarà u cunsumu generale in l'ecunumia.

Ci sò avà segni chì i beni di cunsumu chì anu aiutatu à rinfurzà a dumanda di polpa in seguitu à a pandemia si movenu versu a spesa in servizii cum'è ristoranti è viaghji.In particulare in l'industria di a carta grafica, i prezzi più alti facenu più faciule per i cunsumatori per passà à u digitale.

I pruduttori di carta è cartone in Auropa sò ancu affruntati da una pressione crescente, micca solu da l'approvvigionamentu di a polpa, ma ancu da a "pulitizazione" di l'approvvigionamentu di gas russu.Se i pruduttori di carta sò custretti à suspende a produzzione in fronte di i prezzi di gasu più alti, questu significa risichi negativi per a dumanda di polpa.


Tempu di Postu: Set-02-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube