Iniziative Verdi in Europa

À l'anni, u mondu hà vultatu à opzioni più sustinibili.L'Europa hà guidatu a strada in queste pratiche.Sughjetti cum'è u cambiamentu climaticu è l'impattu severu di u riscaldamentu glubale induce i cunsumatori à prestà più attenzione à l'articuli di ogni ghjornu chì compranu, usanu è dispuniscenu.Questa sensibilizazione aumentata porta l'imprese à piglià iniziative più verdi per mezu di materiali rinnuvevuli, riciclabili è sustinibili.Significa ancu dì addiu à u plasticu.

Avete mai firmatu à pensà à quantu plastica cunsuma a vostra vita di ogni ghjornu?I prudutti acquistati sò solu utilizati è scartati dopu un usu.Oghje, ponu esse usatu per quasi tuttu, cum'è: buttigli d'acqua, sacchetti di shopping, culteddi, cuntenituri alimentari, tazzi di bevande, paglia, materiali di imballaggio.Tuttavia, a pandemia hà purtatu à una crescita senza precedente in a produzzione di plastica unicu, in particulare cù u boom di e-commerce è imballaggi D2C.

Per aiutà à frenà a crescita cuntinua di materiali dannosi per l'ambiente, l'Unione Europea (UE) hà passatu una pruibizione di certi plastichi unicu in u lugliu 2021. Defininu sti prudutti cum'è "fatti in tuttu o in parte da plastica è micca cuncipitu, cuncepitu o cuncepitu. pusatu nantu à u mercatu per usi multipli di u stessu pruduttu ".A pruibizione mira à l'alternative, i prudutti più assequibili è ecologichi.

Cù questi materiali più sustinibili, l'Europa hè u capu di u mercatu cù un tipu specificu di imballaggio - imballaggio asetticu.Hè ancu un mercatu in espansione chì hè previstu di cresce à $ 81 billion da 2027. Ma chì face esattamente sta tendenza di imballaggio cusì unica?L'imballaggio asetticu usa un prucessu di fabricazione speciale induve i prudutti sò sterilizzati individualmente prima di esse cumminati è sigillati in un ambiente sterile.È perchè hè ecologicu, l'imballaggio asetticu ghjunghje à più scaffali di i magazzini.Hè cumunimenti utilizatu in e bevande è ancu in l'alimentariu è in i farmaci, per quessa chì u prucessu di sterilizazione hè cusì impurtante, aiuta à allargà a vita di conservazione cunservendu in modu sicuru u pruduttu cù menu additivi.

Diversi strati di materiali sò cumposti inseme per furnisce a prutezzione necessaria per i standard di sterilità.Questu include i seguenti materiali: carta, polietilene, aluminiu, film, etc. Queste alternative di materiale anu riduciutu significativamente a necessità di imballaggi plastichi.Siccomu sti opzioni sustinibili sò più integrati in u mercatu europeu, l'influenza si sparghje à i Stati Uniti.Allora, chì cambiamenti avemu fattu per accoglie stu cambiamentu di u mercatu?

Ciò chì face a nostra cumpagnia hè di pruduce diverse corde di carta, manici di sacchetti di carta, nastri di carta è corde di carta.Sò usati per rimpiazzà i cordi di nylon.Sò biodegradabili è riciclabili, basta à scuntrà a Visione Europea di "Go Green"!


Tempu di posta: Jul-07-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube